Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 6 augusti 2017

En dag vid stugan 30.7

Smestern är slut men bilderna är från 30.7 .Vi har haft ett projekt vid sommarstugan i sommar vi ha byggt en komposttoalett .Jag har stått för inredningen  (bilder kommer senare ) min man för det övriga.Skylten på dörren ser ut som ovan

 Njutbara dagar i skärgården ,även om   hälsan inte vill   som jag .

 

 

 

 

 

 Mycket smultron plockade jag en dag

 det blev smultron med vispgrädde den dagen

 

 

 Varierande solnedgångar !
Ha en fin vecka alla som tittar in ,nette

5 kommentarer:

  1. Vad är det för djur du hittat i din värld, sista bilden är ju jättefin, ett brinnande öga
    eller en väldig blick. Var det trollsländor på de andra 3 bilderna.
    Man kan nästan tro det är kompisar till Harry Potter jättefina vänner du och din kamera

    SvaraRadera
  2. Även stenen har en egen liten sol, hi hi . . .
    Är det då vilda smultron, eller, de ser verkligen fräscha ut. Dem hittar vi inte längre numera här och där vi ser dem vill vi inte plocka dem, eller äta dem sen. Men jag har smultron i mitt land, de börjar bli klara nu och håller på att leverera ända fram i oktober, därför gillar jag smultron bättre än jordgubbar.
    Toa skyltarna ser trevliga ut, de t.o.m. gör så att jag blev kisse-nödig när jag såg bilden, hi hi . . .

    Må gott/ Eva

    SvaraRadera
  3. Ingen tvekan om vad de skyltarna löser för problem...
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  4. Stackare, hoppas verkligen att du mår bättre snart! Jag ser fram emot inlägget med inredningen, skylten ger mersmak.
    Och så älskar jag dina foton på trollsländan - ett riktigt favoritdjur. Så skör och så vacker.

    SvaraRadera